Algemene voorwaarden

Lidmaatschapsvoorwaarden

Deze voorwaarden worden aangegaan tussen HEALTALITY (hierna: “HEALTALITY”) en U (hierna: “het Lid”).

 

DIENSTEN:
Het lidmaatschap geeft recht op het gebruik van de faciliteiten van HEALTALITY en de apparatuur en diensten die daar beschikbaar zijn.

 

LIDMAATSCHAP:
Het lidmaatschap is persoonlijk en kan niet worden gedeeld.

 

LEEFTIJDSGRENS:
Het Lid bevestigt dat hij/zij 18 jaar of ouder is. Voor personen van 16 of 17 jaar worden uitzonderingen toegestaan ​​waarbij schriftelijke ouderlijke toestemming is verleend. Personen jonger dan 16 jaar moeten te allen tijde onder toezicht staan.

 

GEZONDHEID:
Het Lid bevestigt dat hij/zij geen gezondheidsproblemen heeft die het sporten zouden belemmeren of hem/haar zouden verhinderen om te sporten, of die nadelig of schadelijk zouden zijn voor de gezondheid, veiligheid of fysieke conditie van het Lid als hij/zij zou sporten. In geval van twijfel dient het Lid advies in te winnen bij een arts die de geschiktheid om te sporten moet bevestigen. HEALTALITY is niet verplicht een fitheidstest of soortgelijke tests uit te voeren om de fysieke conditie van het Lid te bepalen. Als er bij HEALTALITY een beoordeling wordt uitgevoerd, is dit uitsluitend bedoeld om vergelijkende gegevens te verzamelen om de voortgang van het Lid in een programma te volgen en niet voor diagnostische doeleinden.

 

AANSPRAKELIJKHEID:
Elk Lid van HEALTALITY is aansprakelijk voor eventuele materiële schade en/of persoonlijk letsel veroorzaakt door het Lid op het terrein van HEALTALITY. Het is de plicht van het Lid om de kosten hiervan te betalen na presentatie van een verklaring.

 

VRIJWARING VAN AANSPRAKELIJKHEID:
Elk gebruik van de faciliteiten van HEALTALITY is te allen tijde op eigen risico van het Lid. Het Lid mag geen apparatuur gebruiken tenzij hij/zij de juiste bediening kent. HEALTALITY is niet aansprakelijk voor enig letsel, lichamelijke impact of schade aan het Lid, of de eigendommen van het Lid, of voor enige claim die voortvloeit uit het gebruik van de faciliteiten en/of de apparatuur die beschikbaar wordt gesteld aan de gebruikers.

 

PERSOONLIJKE BEZITTINGEN:
Er is beperkte opslagruimte beschikbaar voor persoonlijke bezittingen binnen de faciliteiten van HEALTALITY. We raden aan dat waardevolle spullen, zoals mobiele apparaten/portemonnees enz. in het voertuig van het lid worden achtergelaten. Mocht het Lid bezittingen meenemen naar HEALTALITY, dan moet elk Lid alle items meenemen bij het verlaten van de faciliteit. HEALTALITY heeft het recht om alle bezittingen te verwijderen/verwijderen als het Lid zich niet in de faciliteit bevindt.

 

VERLOREN VOORWERPEN OF DIEFSTAL:
HEALTALITY is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke bezittingen. Alle items die op het terrein van HEALTALITY worden achtergelaten, worden gedurende een week bewaard voordat ze worden verwijderd.

 

GEDRAGSCODE:
Het Lid dient de gedrags- en operationele principes van HEALTALITY te respecteren, zoals uiteengezet in onze gedragscode.

 

SCHORSING/BEËINDIGING VAN HET LIDMAATSCHAP:
Als het Lid zich gedraagt ​​op een manier die in strijd is met de gedragscode, kan het lidmaatschap naar eigen inzicht van het management worden geschorst of beëindigd.

 

TOEGANG & VEILIGHEID:
HEALTALITY is geopend van maandag tot vrijdag van 7.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 12.00 uur, met uitzondering van feestdagen en uitzonderlijke omstandigheden, waarbij de tijden kunnen variëren. Lessen zijn beschikbaar volgens de tijden die in het HEALTALITY-boekingssysteem staan ​​vermeld. Lessen en instructeurs kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

 

BETALING:
Het Lid is verantwoordelijk voor de betaling van het lidmaatschap. Dit geldt ook als het bedrag rechtstreeks door HEALTALITY wordt afgeschreven. De overeengekomen prijs geldt alleen als het Lid betaalt volgens de overeengekomen voorwaarden. – De eerste maandbetaling of een naar rato bedrag en eventuele aanmeldingskosten worden op het moment van deze overeenkomst betaald. – De volgende maandelijkse betalingen worden op de 1e van elke maand afgeschreven. Het lid is verantwoordelijk voor alle betalingen, ook in het geval van automatische afschrijvingen door HEALTALITY. -Als de betaling te laat is, ontvangt het lid een herinneringsmail van HEALTALITY en kan de toegang worden geschorst. Het lidmaatschap blijft doorgaan, zelfs als de toegang is geschorst. Als het bedrag na 30 dagen nog steeds niet is betaald, is het Lid in strijd met het contract en wordt het volledige openstaande bedrag van het contract verschuldigd. HEALTALITY kan de zaak overdragen aan een incassobureau, wat extra kosten met zich meebrengt. – Het Lid heeft toestemming gegeven voor een automatische afschrijving van zijn/haar rekening of kaart. – De annulering moet minimaal 30 dagen voor de volgende afschrijving worden aangekondigd door een e-mail te sturen naar info@healtality.nl

 

TEVREDENHEIDSGARANTIE:
Tijdens 7 dagen vanaf de start van het lidmaatschap kan het Lid zijn lidmaatschap kosteloos annuleren en wordt volledig terugbetaald.

 

VERLENGING & ANNULERING:
De verlenging van het lidmaatschap wordt geactiveerd door de betaling van de daaropvolgende maand.
Annulering van het lidmaatschap moet 30 dagen voor de volgende automatische afschrijving plaatsvinden door een e-mail te sturen naar info@healtality.nl

 

Uitzonderlijke annulering:
Een annulering wordt uitzonderlijk toegestaan ​​als het Lid meer dan 8 km van de HEALTALITY-faciliteit verhuist, op vertoon van een officieel document ter bewijs van adreswijziging.
Het is ook mogelijk om het lidmaatschap te annuleren bij wijziging van de gezondheidstoestand van een lid, zolang de gezondheidstoestand het lid belemmert bij het sporten en een medische verklaring wordt overlegd.

 

PRIJSWIJZIGINGEN:
Alle prijzen zijn vast voor de duur van een lidmaatschap. Eventuele prijswijzigingen worden minimaal een maand voor de invoering gecommuniceerd.

 

BEVRIEZEN VAN HET LIDMAATSCHAP:
Het is mogelijk om lidmaatschappen te bevriezen en dit wordt per geval bekeken, waarbij de bevroren periode aan het einde van het lidmaatschap wordt toegevoegd.

 

FOTO VRIJWARING:
HEALTALITY kan individuele en groepsfoto’s, video’s en testimonials met betrekking tot onze diensten van het lid verzamelen. We gebruiken deze voor verschillende doeleinden, waaronder promotie-, reclame- en commerciële doeleinden. We vragen om toestemming om uw foto, video, testimonial en/of persoonlijke informatie die u wenst te delen, te gebruiken in promotiemateriaal. HEALTALITY mag elk beeld, schriftelijke verklaring, video, testimonial, stem of gelijkenis gebruiken in haar promotiemateriaal en publiciteit zonder enige compensatie. Het lid bevestigt dat hij/zij begrijpt dat foto’s en video’s kunnen worden bijgewerkt of bewerkt en verder kunnen worden gebruikt in publicaties, printadvertenties, elektronische media (bijv. video, internet) of andere media die nu bekend zijn of hierna worden gemaakt. Het lid begrijpt verder dat door deel te nemen aan de fotografie of het filmen of het verstrekken van schriftelijke of mondelinge verklaringen, zij HEALTALITY en haar vertegenwoordigers, werknemers, fotografen en hun gemachtigden vrijwaren van enige en alle aansprakelijkheid voor schending van privacy- of eigendomsrechten. Ik stem er verder mee in dat mijn naam wordt opgenomen.

 

Membership terms & conditions

These terms and conditions are entered into by and between HEALTALITY (hereinafter: “HEALTALITY”) and You (hereinafter: “the Member”).

SERVICES:

The membership entitles the use of HEALTALITY facilities and the equipment and services available therein.

MEMBERSHIP:

The membership is personal, and cannot be shared.

AGE LIMIT:

The Member confirms that he/she is 18 years old or older. For persons 16 or 17 years old, exceptions are granted where written parental consent has been provided. Persons under 16 years of age must be supervised at all times.

HEALTH:

The Member confirms that he/she does not suffer from health problems that would hinder exercise or prevent him/her from engaging in exercise, or that would be detrimental or adverse to the Member’s health, safety or physical condition if he/she did exercise. In case of any doubt, the Member shall seek advice by a medical doctor who must confirm the ability to exercise. HEALTALITY shall have no obligation to perform a fitness assessment or similar testing to determine the Member’s physical condition. If an assessment is done at HEALTALITY, it is for the sole purpose of compiling comparative data in order to track the Member’s progress in a programme and not for diagnostic purposes.

LIABILITY:

Each Member of HEALTALITY shall be liable for any property damage and/or personal injury caused by the Member on the HEALTALITY premises. It shall be the obligation of the Member to pay for any costs involved upon presentation of a statement thereof.

WAIVER OF LIABILITY:

Any and all use of HEALTALITY facilities shall be at Member’s own risk at all times. The Member shall not utilise any equipment unless he/she knows the appropriate operation. HEALTALITY shall not be liable for any injuries, physical impact or damages to the Member, or the property of the Member, or be subject to any claim arising out of the use of the premises and/or of the equipment made available to the users.

PERSONAL BELONGINGS:

Limited storage is available for personal belongings within the HEALTALITY facilities. We recommend that valuables, such as mobile devices/wallets etc. be left in the member’s vehicle. Should any possessions be brought into HEALTALITY, each Member must collect all items when leaving the facility. HEALTALITY has the right to remove/dispose of all belongings if the Member is not in the facility.

LOST PROPERTY OR THEFT:

HEALTALITY does not take responsibility for loss or theft of any personal belongings. Any items left on HEALTALITY premises will be kept for a period of one week before being disposed of.

CODE OF CONDUCT:

The Member shall respect the behavioral and operating principles of HEALTALITY, as laid out in our code of conduct.

SUSPENSION/TERMINATION OF MEMBERSHIP:

If the Member behaves in a way that breaches the code of conduct membership can be suspended or terminated at management’s sole discretion.

ACCESS & SECURITY:

HEALTALITY is open Monday to Friday 7am until 9pm, and Saturday from 9am– 12pm, with the exception of bank holidays and exceptional circumstances, when times may vary. Classes are available according to times stated in the HEALTALITY booking system. Classes and instructors are subject to change with no prior notice.

PAYMENT:

The Member is responsible for the payment of the membership. This is true even if the amount is debited directly by HEALTALITY. Agreed price only applies if the Member pays according to the agreed conditions. – The first month’s payment or pro-rata amount and any sign-up fee are paid at the point of this agreement. – The following monthly payments will be debited on the 1st of each month. The member is responsible for all payments, also in the case of automatic debits by HEALTALITY. -If the payment is late the member will receive a reminder email from HEALTALITY and access may be suspended. The membership continues to run even if the access is suspended. If after 30 days the amount is still not paid, the Member is in violation of the contract and the total outstanding amount of the contract will be due. HEALTALITY may transfer the case to a debt collector, which will add additional fees. – The Member has given approval for an automatic debit from his/her account or card. – The cancellation must be announced a minimum of 60 days before the next debit by emailing info@healtality.nl

SATISFACTION GUARENTEE:

During 7 days from the start of the membership, the Member can cancel his membership free of charge, and will be reimbursed in full.

RENEWAL & CANCELLATION:

  • The membership extension is triggered by the payment of the subsequent month.
  • Cancellation of the membership must be made 60 days in advance of the next direct debit by sending an email to info@healtality.nl

Exceptional cancellation:

  • A cancellation is exceptionally granted if the Member moves more than 8km away from the HEALTALITY facility, on presentation of an official document to prove change of address.
  • It is also possible to cancel the membership upon changes of a members health status, so long as health conditions affect the members ability to exercise and a medical certificate.

PRICE CHANGES:

All prices are fixed for the duration of a membership. Any price changes will be communicated at least one month prior to implementation.

FROZEN MEMBERSHIP:

It is possible to freeze memberships and will be looked at on a case-by-case basis, with the frozen time period added to the end of the membership.

PHOTO WAIVER:

HEALTALITY may collect individual and group photos, videos, and testimonials relating to our services from the member. We use these for various purposes, including promotional, advertising, and commercial purposes. We ask for permission to use your photo, video, testimonial, and/or any personal information that you choose to share, in any promotional material. HEALTALITY may use any image, written statement, video, testimonial, voice or likeness in its promotional materials and publicity efforts without any compensation. The member confirms that he/she understands that photos and videos may be retouched or edited and may further be used in publications, print ads, electronic media (e.g. video, Internet) or other media now known or hereafter created. The member further understands that by participating in the photography or filming or providing written or verbal statements, they release HEALTALITY and its representatives, employees, photographers, and their designees from any and all liability for violation of any privacy or proprietary rights. I further agree to the inclusion of my name.